Jak nakupovat

 

 

1. Výběr zboží

2. Objednávka

Je možné objednat i bez registrace

3. Potvrzení objednávky

 

Kliknete na potvrzení objednávky

 

Cena poštovného

Česká pošta do ruky – dobírkou                  159,- Kč

Česká pošta do ruky – převodem                119,- Kč

Česká pošta na poštu – dobírkou                 159,- Kč

Česká pošta na poštu – převodem                119,- Kč

 

 

Česká pošta cenný balík do 3 – 5 dnů – dobírkou          119,- Kč

(ZDARMA u objednávek od 1500,- Kč)

Česká pošta cenný balík do 3 – 5 dnů – převodem        89,- Kč

(ZDARMA u objednávek od 500,- Kč)

V případě dopravy do jiného státu se cena poštovného navýší dle ceníku České pošty.

 

Expresní balíková přeprava dobírkou                             159,- Kč

Expresní balíková přeprava bankovním převodem          119,- Kč

Vlastní kurýr (po Praze)                                                  200,- Kč

 

Osobní odběr Heureka Point Převodem                          59,- Kč

Osobní odběr Heureka Point Dobírkou                            89,- Kč

(Brno, Plzeň, Ostrava, Bratislava, Hradec Králové, Olomouc).

 

Tabulka velikostí

Reklamace

V případě, že reklamujete zboží, přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 36 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  • Přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.
  • Do reklamačního listu uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši korespondenční adresu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

Webové stránky jcgroup.cz používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Vyjádřete prosím svůj souhlas kliknutím tlačítka Souhlasím. Více informací

Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google.

Zavřít

Kontaktujte nás