Jak nakupovat
1. Výběr zboží
2. Objednávka
Je možné objednat i bez registrace
3. Potvrzení objednávky
Kliknete na potvrzení objednávky
Cena poštovného
Česká pošta do ruky – dobírkou 159,- Kč
Česká pošta do ruky – převodem 119,- Kč
Česká pošta na poštu – dobírkou 159,- Kč
Česká pošta na poštu – převodem 119,- Kč
Česká pošta cenný balík do 3 – 5 dnů – dobírkou 119,- Kč
(ZDARMA u objednávek od 1500,- Kč)
Česká pošta cenný balík do 3 – 5 dnů – převodem 89,- Kč
(ZDARMA u objednávek od 500,- Kč)
V případě dopravy do jiného státu se cena poštovného navýší dle ceníku České pošty.
Expresní balíková přeprava dobírkou 159,- Kč
Expresní balíková přeprava bankovním převodem 119,- Kč
Vlastní kurýr (po Praze) 200,- Kč
Osobní odběr Heureka Point Převodem 59,- Kč
Osobní odběr Heureka Point Dobírkou 89,- Kč
(Brno, Plzeň, Ostrava, Bratislava, Hradec Králové, Olomouc).
Tabulka velikostí
Reklamace
V případě, že reklamujete zboží, přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 36 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.
- Do reklamačního listu uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši korespondenční adresu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Odstoupení od smlouvy:
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.